Sant Beado La Guingueta d'Àneu

website :

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/Zfx5BgqV2F87AtT86

Ladis Velasco (3)
(Traducido por Google) Un lugar bonito para dar un paseo. Pendiente con subida suave

Un lloc bonic per fer una passejada. Pendent amb pujada suau

Roc Garcia-Elias (3)
(Traducido por Google) San Beado, a veces mencionado como San Beato, es una ermita románica del S. XI, del término municipal de La Guingueta d$0027Àneu, en la comarca del Pallars Sobirà. Pertenece al territorio del antiguo término de Unarre.

Está situada alejada, y elevada, al norte del término. Es a 1,5 kilómetros al norte-noreste del pueblo de Cerbi, en la parte baja, meridional, de la cresta de la Sierra Media, que separa los valles del Río de Unarre (levante) y del Torrent de Sant Beado (ponente).

El acceso, únicamente a pie, se hace a través de un sendero que arranca de las Bordes de Aurós

Sant Beado, de vegades esmentat com a Sant Beat, és una ermita romànica del S. XI, del terme municipal de la Guingueta d$0027Àneu, a la comarca del Pallars Sobirà. Pertany al territori de l$0027antic terme d$0027Unarre.

Està situada allunyada, i enlairada, al nord del terme. És a 1,5 quilòmetres al nord-nord-est del poble de Cerbi, a la part baixa, meridional, de la carena de la Serra Mitjana, que separa les valls del Riu d$0027Unarre (llevant) i del Torrent de Sant Beado (ponent).

L$0027accés, únicament a peu, es fa a través d$0027un corriol que arrenca de les Bordes d$0027Aurós