Sant Bartomeu del Sitjar Camprodon

Jose Santos (4)
Bonito

Glòria Marcé Vidal (5)
(Traducido por Google) Justo delante de la casa del Sitjar se encuentra esta ermita. Las vistas sobre el Valle del Bac son impresionantes.

Just davant de la casa del Sitjar es troba aquesta ermita. Les vistes sobre la Vall del Bac són impressionants.

Jordi Sastre (4)
(Traducido por Google) Bonita excursión, lástima no poder visitar, ni veré el interior. Encontrará muchas excursiones en Wikiloc, desde Sant Pau de Segúries.

Bonica excursió, llàstima no poder visitar, ni veuré l$0027interior. Trobareu moltes excursions a Wikiloc, des de Sant Pau de Segúries.

Pep Carreras (4)
(Traducido por Google) Buen lugar para ir a dar un paseo

Bon lloc per anar a fer una passejada