Concepció de Miravall Miravall

website :

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/Bz88KcWiC2VPUZ289

Perla Negra (2)
(Traducido por Google) Pequeña iglesia en medio del pueblo y con un aparente muy buen estado, incluso la cubierta exterior se ve de nueva factura. El edificio inicial era de estilo románico sXII aunque casi no queda ningún vestigio dones ha tenido muchas modificaciones. No la hemos podido ver por dentro, era cerrada.

Petita església al mig del poble i amb un aparent molt bon estat, inclús la coberta exterior es veu de nova factura. L$0027edifici inicial era d$0027estil romànic sXII tot i que quasi no queda cap vestigi dons ha tingut moltes modificacions. No la hem pogut veure per dintre, era tancada.