Santa Victòria del Bages Sant Fruitós de Bages

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/Jr3CGKuNCWmuQB4k8

Ivan Gimbernat (5)
(Traducido por Google) Espacio para caminar rodeados de naturaleza y contemplar la acequia en estado puro, al llegar el mas de Sant Iscle podrás hacer vermut en la terraza del bar.

Espai per caminar envoltats de natura i contemplar la sèquia en estat pur, al arribar el mas de Sant Iscle podràs fer vermout a la terrassa del bar.

Baltasar Vila-Masana Portabella (3)
(Traducido por Google) Iglesia románica junto a Sant Iscle al final de la Acequia casi el park del, Aguja.

Església romànica al costat de Sant Iscle al final de la Sèquia quasi al park de l, Agulla.