sant feliu de rodors Moià

Iglesia  sant feliu de rodors

08180 Moià, Barcelona

Ciudad : Moià

website : bisbatvic.org

Telf  : 938 30 02 44

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/68mjoCQW1nJoJoUC8

Marta Fabrega (5)
(Traducido por Google) Iglesia románica documentada en 939, de la antigua parroquia rural del mismo nombre (1094), y está situada en el ámbito del castillo de Rodors (hoy en USA para que se vendió en los años sesenta). Forma un conjunto de capilla, rectoría y cementerio en un mismo bloque. La fachada del segundo edificio de tres ventanas con inscripciones de iglesia posee un campanario con cuatro ventanas escondidas. El cementerio situado junto al portal de entrada de la capilla es del XIX.

Església romànica documentada el 939, de l$0027antiga parròquia rural del mateix nom (1094), i està situada en l$0027àmbit del castell de Rodors (avui a USA perqué es va vendre els anys seixanta). Forma un conjunt de capella, rectoria i cementiri en un mateix bloc. La façana del segon edifici de tres finestres amb inscripcions d$0027església posseeix un campanar amb quatre finestres amagades. El cementiri situat al costat del portal d$0027entrada de la capella és del XIX.

Cristina Pim Pam (5)