Capilla de Nuestra Señora del Remedio Moià

Telf  :

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/nnWb3dJ7nr5nzebf8

Marta Fabrega (5)
(Traducido por Google) Construida según dice en la puerta entrada en 1578, al pie del camino público que pasaba por allí. Actualmente la capilla sirve como iglesia del cementerio. Se pequeña con nave única hecha de obra y cubierta por un tejado a dos aguas. Tiene una pequeña sacristía al lado de levante. La fachada, a cara sur ante la cruz de término presenta un portal rectangular enmarcado por dos semipilastres adosadas al muro y coronadas por un fronyo triangular donde destaca una concha de tipo renacentista.

Construïda segons diu a la porta entrada el 1578, al peu del camí públic que passava per allà. Actualment la capella serveix com a església del cementiri. Es petita amb nau única feta d$0027obra i coberta per una teulada a dos aigües. Té una petita sagristia al costat de llevant. La façana, a cara sud davant de la creu de terme presenta un portal rectangular emmarcat per dos semipilastres adossades al mur i coronades per un fronyo triangular on destaca una petxina de tipus renaixentista.

Mady Keita (5)