Ilesia de San Xuan de Fano Deva

Telf  : 985 13 77 56

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/dgPPQBDNmGgDmnvb7

Alfredo Garcia (4)
Iglesia románica, con modificaciones, tipica.
glesia de San Juan de Fano se encuentra situada en la localidad homónima del concejo de Gijón, en la carretera que une la capital del concejo con Pola de Siero. En ella destaca su elaborada portada, si bien la estructura del templo ha sido transformada en muchas reformas, siendo la más drástica la realizada a principios del s. XX. De la construcción original románica sólo permanece la portada y los muros orientales de la nave y los que precedían el ábside semicircular.
Astronauta.com

Rafa Xixón (4)
La ilesia de San Xuan dio fecha nel sieglu XIII n$0027 estilu románicu. Disgraciadamente les sucesives reformes, sobre tou nel sieglu pasáu esborriaron gran parti del so pasáu. A pesiar de tou caltien una magnífica portada con capiteles talláos cola temática típica de la domina y bellísimos fustes de les columnes, ye una pena que munches figures tean rotes y el conxuntu en xeneral mui abandonáu. Parez que n$0027 Asturies sobranos patrimoniu y arte y podemos permitirnos el luxu de tenelo asina.

nembra enfistiella (5)
Otra gran desconocida.

galo aguirre (4)
Es una iglesia muy sencilla, pero me gusta mucho esa sencillez con la que la gente da gracias a Dios el domingo y coge fuerzas para llevar los días con la Alegría y fuerza que nos da Dios