Iglesia de San Serni de Àrreu Àrreu

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/P1b2HYp9wqGE3hpx8

Perla Negra (3)
(Traducido por Google) Situada en el pueblo abandonado de todas partes. La iglesia se encuentra en un estado lamentable, lo que la hace diferente. Pero si sigue con este ritmo de degradación en pocos años acabará en el suelo … una lástima.

Situada al poble abandonat d$0027Arreu. L$0027església és troba en un estat lamentable, cosa que la fa diferent. Però si segueix amb aquest ritme de degradació en pocs anys acabarà a terra…una llàstima.

Carlos Comet (4)
(Traducido por Google) muuuy degradado

Mooolt degradat

Bernat P. Look (3)
(Traducido por Google) Mucha pena que se haya abandonado. Hemos descubierto cómo era el interior a partir de google, ahora ya no se puede entrar.

Molta pena que s$0027hagi abandonat. Hem descobert com era l$0027interior a partir de google, ara ja no es pot entrar.

Roc Garcia-Elias (4)
(Traducido por Google) San Saturnino de Àrreu es la antigua iglesia románica del pueblo de Àrreu, en el término municipal de Alt Àneu, en la comarca del Pallars Sobirà. Está incluida en el Inventario del Patrimonio Arquitectónico de Cataluña. Actualmente el pueblo de todas partes esta abandonado, y la iglesia en un estado bastante malo. Se llega en unos 20 minutos, desde el puente románico de todas partes, cerca de Borén, subiendo hacia Isil.

Sant Serni d$0027Àrreu és l$0027antiga església romànica del poble d$0027Àrreu, en el terme municipal d$0027Alt Àneu, a la comarca del Pallars Sobirà. Està inclosa en l$0027Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. Actualment el poble d’Arreu esta abandonat, i l’església en un estat bastant dolent. S’hi arriba en uns 20 minuts, des de el pont romànic d’Arreu, a prop de Borén, pujant cap a Isil.

Marcel Pujulà Custojà (4)
(Traducido por Google) Pueblo de todas partes. En estado de abandono. Bucólico. Ruta circular muy agradable.

Poble de Arreu. En estat d’abandonament. Bucòlic. Ruta circular molt agradable.

Carles Ros (4)
(Traducido por Google) La caminata para llegar allí vale la pena.

La caminadeta per arribar-hi val la pena.

Sara V M (5)

Jordi Soldevila Canal (5)

martagupo (5)

Francesc Brugueras Badiella (5)