Església de la Mare de Déu del Carme Gerona

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/647azJB139Xj3E9G6

Eric Cardona Frígols (5)
(Traducido por Google) Magnífica iglesia situada en el corazón del casco antiguo de Girona. Cuando entras, sientes la tranquilidad, la armonía y el reposo que un sitio de este desprende. Aparte de la buena conservación en que se encuentra, el equipo humano que lo gestiona es muy simpático y agradable, siempre están a punto de hacerte sentir como en casa, y te ayudan con lo que te falta. Se celebra una misa cada día a las 19 horas de la tarde, de lunes a sábado, y los domingos y días de fiesta en las diez y media de la mañana.

Magnífica església situada al cor del Barri Vell de Girona. Quan hi entres, sents la tranquil.litat, l$0027harmonia i el repòs que un lloc d$0027aquest desprèn. A part de la bona conservació en que es troba, l$0027equip humà que el gestiona és molt simpàtic i agradable, sempre estan a punt de fer-te sentir com a casa, i t$0027ajuden amb allò que et manca. S$0027hi celebra una missa cada dia a les 19 hores de la tarda, de dilluns a dissabte, i els diumenges i dies de festa a dos quarts d$0027onze del matí.

Robert Xifre Anglada (5)
(Traducido por Google) muy acogedora

Molt acollidora

Santi Brustenga Paz (5)
(Traducido por Google) Magnífica parroquia donde te sientes acogido y bien atendido. Voy pasar un buen rato.

Magnífica parròquia on et sents acollit i ben atès. Vaig passar-hi una bona estona.

Ll Arxer (5)
(Traducido por Google) Iglesia acogedora y muy bonita. Ofrece servicios de acogida para cualquier persona, además de ofrecer los servicios de Eucarístia a diario. Está muy bien arreglada y acondicionada. Normalmente participa en la muestra de flores, Tiempo de Flores, que se lleva a cabo durante el mes de mayo de cada año. Tiene dos entradas, una adaptada a las personas con movilidad reducida. Tiene servicio de calefacción. Es un buen lugar para ir a pasar un rato y hacer meditación.

Església acollidora i molt bonica. Ofereix serveis d$0027acollida per a qualsevol persona, a més d$0027oferir els serveis d$0027Eucarístia a diari. Està molt ben arreglada i condicionada. Normalment participa a la mostra de flors, Temps de Flors, que es porta a terme durant el mes de maig de cada any. Té dues entrades, una adaptada a les persones amb mobilitat reduïda. Té servei de calefacció. És un bon lloc per anar a passar una estona i fer meditació.

Lara M. Ruiz (5)

Ramon Bosch Torrent (5)

Vidal Tomas (5)

Miquel Patinyo Bartomeu (4)