Ermita de Sant Andreu de Clarà Moià

Telf  : 938 30 02 44

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/sFA8eSnmS5iLZcc3A

Marta Fabrega (5)
(Traducido por Google) Ermita románica s. XVIII, situada en la cima de la montaña de San Andrés, por debajo del Castillo de Clarà. con una sola nave, techo a dos aguas y entrada con arco de medio punto en la cara oeste. Tiene contrafuertes en el lado sur y un anexo con las tumbas de la familia Coromines (s. XIX) dueños de la finca. Tiene una fantástica panorámica de Moià, Castellterçol y CAP en Calders. Caminando es un paseo de unos 30 minutos desde Moià. Vale la pena ir. Llevar agua.

Ermita romànica s. XVIII, situada al cim de la muntanya de Sant Andreu, per sota del Castell de Clarà. amb una sola nau, sostre a dues aigües i entrada amb arc de mig punt a la cara oest. Té contraforts al costat sud i un annex amb les tombes de la família Coromines (s. XIX) amos de la finca. Té una fantàstica panoràmica de Moià, Castellterçol i CAP a Calders. Caminant és un passeig d$0027uns 30minuts des de Moià. Val la pena anar-hi. Porteu aigua.

jorge fernandez enrique (5)

Jak Arderiu (5)