Sant Jaume de Montargull Santa Coloma de Queralt

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/7fXSsEywX2NFf8PVA

Daniel Muñoz (5)
Espectaculares ruinas

josep ramon semente valles (5)
Vista espectacula

Perla Negra (3)
(Traducido por Google) No nos engañemos, lo mejor son las vistas tanto en la Segarra, como Cuenca, por lo demás es una construcción gótica que se encuentra casi completamente rodeada de edificios en ruinas y que en su interior no hay ningún elemento decorativo.
Si la quieres disfrutar, lo mejor es ir andando desde SCQ.

No ens enganyem, el millor són les vistes tant a la Segarra, com a Conca, pel demés és una construcció gòtica que es troba quasi completament envoltada d$0027edificis en runes i que al seu interior no hi té cap element decoratiu.
Si la voleu gaudir, el millor és anar-hi caminant desde SCQ.

Marc Pascual (4)
(Traducido por Google) Pueblo abandonado junto a Rauric y Santa Coloma de Queralt (hay un camino que conduce directo pero está en muy mal estado). Pequeña iglesia gótica aún de pie, con arcos apuntados y una parte con bóveda de cañón, aunque desprovista de elementos litúrgicos y ornamentales. Lo mejor son las vistas sobre la Cuenca, Anoia y la Segarra; se ven perfectamente los Pirineos nevados.

Poble abandonat a tocar de Rauric i Santa Coloma de Queralt (hi ha un camí que hi mena directe però està en molt mal estat). Petita església gòtica encara dempeus, amb arcs apuntats i una part amb volta de canó, per bé que desproveïda d$0027elements litúrgics i ornamentals. El millor són les vistes sobre la Conca, l$0027Anoia i la Segarra; es veuen perfectament els Pirineus nevats.

xavi montanyà (4)
(Traducido por Google) Para escapar se

Per escapar se

carles roca (4)