Parròquia de Sant Pere Banyoles

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/dJH4pFbAdUfnRLpy9

Quim Ferrer i Magí (3)
(Traducido por Google) Parroquia del barrio de San Pedro. Tiene una pista deportiva anexa donde se hacen muchas actividades con jóvenes.
Parroquia de San Pedro: segregada en 1965 de la de Santa María de los Turers. La iglesia parroquial data de 1967. Tiene dentro de su demarcación la iglesia de San Pedro de Guèmol, que fue dada el 957 al monasterio de Sant Esteve de Banyoles.

Parroquia del barri de Sant Pere. Té una pista esportiva annexa on s$0027hi fan força activitats amb joves.
Parròquia de Sant Pere: segregada el 1965 de la de Santa Maria dels Turers. L$0027església parroquial data del 1967. Té dins la seva demarcació l’església de Sant Pere de Guèmol, que fou donada el 957 al monestir de Sant Esteve de Banyoles.

Llorenç Costa (5)
(Traducido por Google) Pista de baloncesto junto!

Pista de bàsquet al costat!

chantal salvador (2)

Miguel José Pellegrino (5)

Xavier Ventura (4)

Toni Jodar (4)