Església de Santa Maria d' Escales Montagut y Oix

Salva Ferràn (5)
Precioso

Julius Peracaula (5)
(Traducido por Google) Una de las muchas ermitas de la Alta Garrotxa y que luce un buen estado de conservación. El acceso es fácil.

Una de les moltes ermites de l$0027Alta Garrotxa i que llueix un bon estat de conservació. L$0027accés és fàcil.

David Llagostera (5)
(Traducido por Google) Ermita de estilo románico con un porche cubierto en la parte frontal, fuerza reformada conserva todavía la bóveda románica original. El lugar es incomparable pegada al pie del Ferran y unos 50 metros por encima del arroyo de Escaleras.

Emita d$0027estil romànic amb un porxo cobert a la part frontal, força reformada conserva encara la volta romànica original. El lloc és incomparable enganxada al peu del Ferran i uns 50 metres per sobre de la riera d$0027Escales.

Eduard Sanz Esteban (5)
(Traducido por Google) Lugar idílico, y mágico.
Las he visitado muchas veces, y o continuaron haciendo.
La me cuidar entre todos !!

Lloc idilic, i màgic.
Les he visitat molts cops, i o continuaren fent.
La em de cuidar entre tots!!

Miquel Lluis Busquet (4)
(Traducido por Google) Un paraje fantástico, unas caminatas geniales.

Un paratge fantastic, unes caminades genials.

Vicens Camarena More (5)
(Traducido por Google) desprende tranquilidad

Desprèn tranquilitat

Ramon Bautista Pibernat (4)
(Traducido por Google) una bonita ruta desde Oix, un camino sencillo en su mayor parte, sólo en el último tramo puede ver un camino más estrecho pero no excesivamente peligroso, creo que puede ir todo el mundo. Allí encontrará una ermita muy bonita, pero en estos momentos está cerrada con un candado y mirando la foto que vi hecho he visto que una parte del techo está caída.

una bonica ruta des d$0027Oix, un camí sencill en la seva major part, només al darrer tram podreu veure un camí més estret però no excessivament perillós, crec que hi pot anar tothom. Allà trobareu una ermita molt bonica, però en aquests moments està tancada amb un candau i mirant la foto que vaig fet he vist que una part del sostre està caiguda.

Ramon Llinas (4)
(Traducido por Google) Una ermita muy interesante tanto por su arquitectura como por su entorno.

Una ermita molt interesant tant per la seva arquitectura com pel seu entorn.

Clara Gari (5)
(Traducido por Google) Intacta tal om la recordaba hace treinta años

Intacta tal om la recordava de fa trenta anys

Jordi P.S. (5)