Església de Sant Miquel Arcàngel Ciutadilla

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/MMqCgB4SDheuwkzYA

OdiseaDron (5)
Bonito castillo y bonitas vistas…

Perla Negra (3)
(Traducido por Google) Exteriormente se fuerza bonita y no desentona nada en el entorno. Es de estilo gótico sXIV. En un principio estaba consagrada a Santa María y pertenecía al arzobispado de Tarragona, es desconoce cuánto y porque cambió la consagración a San Miguel.
El interior lo desconozco, estaba cerrada.

Exteriorment es força bonica i no desentona gens en l$0027entorn. És d$0027estil gòtic sXIV. En un principi estava consagrada a Santa Maria i pertanyia al arquebisbat de Tarragona, és desconeix quant i perquè va cambiar la consagració a Sant Miquel.
L$0027interior el desconec, estava tancada.

Jordi Martí Castells (5)
(Traducido por Google) Una arquitectura sencilla pero muy bonita, una visita obligada para entender la historia del entorno, además con una gran sorpresa en su interior. A simple but very beautiful architecture, a must to understand the history of the arredores, also with a great surprise in its interior.

Una arquitectura senzilla però molt bonica, una visita obligada per entendre la història de l$0027entorn, a més amb una gran sorpresa en el seu l$0027interior. A simple but very beautiful architecture, a must to understand the history of the surroundings, also with a great surprise in its interior.