Ermita de la Mare de Déu de Montalbà Preixana

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/RTBVbvwgbwyGuGxx6

Guillermo Tuero León (5)
Muy tranquilo para dormir y unas bonitas vistas del amanecer

Josep Fite (3)
Ermita

Francesca Fontanet (5)
Buen lugar para visitar

IMMA (5)
(Traducido por Google) Un lugar donde puedes tocar el cielo.
Muy buenas vistas con tranquilidad y buenos olores (timón) !!!

Un lloc on pots tocar el cel.
Molt bones vistes amb tranquil·litat i bons olors (timó)!!!

Jose Antonio Marmol (5)
(Traducido por Google) ?????????
Situada sobre una colina, en medio de un gran parque, a 1 km del pueblo. Como en tantas otras ermitas, dice la leyenda que un pastor encontró una imagen de la Virgen y no se la pudo llevarse del lugar, por lo que se construyó la ermita, que inicialmente estaba situada en otro lugar, cerca del mas del Estadella. La imagen, depositada en la iglesia de Santa María desde 1907 por el mal estado de la capilla antigua, fue quemada en 1936.

El edificio actual fue construido en 1940 más cerca del pueblo. Consta de una nave muy ancha acabada con un ábside semicircular más estrecho. Flanqueando la fachada hay un campanario de torre, con cubierta piramidal a cuatro aguas.

?????????
Situada dalt d$0027un turó, enmig d$0027un gran parc, a 1 km del poble. Com en tantes altres ermites, diu la llegenda que un pastor va trobar una imatge de la Verge i no se la va poder endur del lloc, i per això s$0027hi va construir l$0027ermita, que inicialment estava situada en un altre indret, prop del mas de l$0027Estadella. La imatge, dipositada a l$0027església de Santa Maria des de 1907 pel mal estat de la capella antiga, va ser cremada l$0027any 1936.

L$0027edifici actual va ser construït l$0027any 1940 més a prop del poble. Consta d$0027una nau molt ampla capçada amb un absis semicircular més estret. Flanquejant la façana hi ha un campanar de torre, amb coberta piramidal a quatre aigües.

Joan Marc Gorgues i Santaulària (4)
(Traducido por Google) Lugar emblemático de Preixana. Parque lleno de pinos con mesas de piedra. La ermita no tiene gran cosa de especial no es demasiado antigua.

Lloc emblemàtic de Preixana. Parc ple de pins amb taules de pedra. L$0027ermita no té gran cosa d$0027especial no és massa antiga.

Marta Llobera (5)
(Traducido por Google) Entorno muy agradable. Bonita ermita, y mirador de cara al pueblo; se puede admirar una hermosa puesta de sol. Parque bastante grande con muchas mesas para hacer picnic. Zona de barbacoas que yo visité. Todo el parque me sorprendió muy positivamente.

Entorn molt agradable. Bonica ermita, i mirador de cara al poble; s$0027hi pot admirar una bonica posta de sol. Parc força gran amb moltes taules per fer-hi picnic. Zona de barbacoes que jo vaig visitar. Tot el parc em va sorprendre molt positivament.

Pol Capdevila (4)
(Traducido por Google) Situado en medio del Parque de Montalbà. Muy recomendable para ir a comer, barbacoa, hacer picnic, pasar la tarde, etc … Es un lugar tranquilo y bastante grande.

Situat enmig del Parc de Montalbà. Molt recomanable per anar-hi a dinar, barbacoa, fer picnic, passar la tarda, etc…És un lloc tranquil i força gran.

Andreu Llanes (5)
(Traducido por Google) Un espacio perfecto para una comida en el trozo

Un espai perfecte per un dinar al tros

Leonor Mata (5)