Capella de Sant Quintí Juanetas

Miquel Canal (5)
(Traducido por Google) Uno de los lugares más bellos de la Vall d$0027en Bas

Un dels llocs més bonics de la Vall d$0027en Bas

Jordi Sellas i Ferrés (5)
(Traducido por Google) Una iglesia del siglo XVIII que todo el mundo conoce como San Quentin. El acceso es difícil, lleno de cables que bloquean la entrada. Seguramente debe formar parte de una propiedad privada con ganado alrededor.

Una església del segle XVIII que tothom coneix com a Sant Quentí. L$0027accés és difícil, ple de cables que en bloquegen l$0027entrada. Segurament deu formar part d$0027una propietat privada amb bestiar pel voltant.

Beth Plana Aumatell (5)
(Traducido por Google) La mejor ermita románica de Sant Esteve de Bas. Está de culo en la carretera porque mira Puigsacalm

La millor ermita romànica de Sant Esteve d en Bas. Està de cul a la carretera perqu? mira Puigsacalm

Josep Lluis Monte Galiano (5)