Vic

Jesus Cutiller (3)
No conozco

Roger Raurell Rifà (5)
(Traducido por Google) Tras ser destruido en 1654, fue reconstruido en 1708. Junto a la iglesia está el claustro muy bonito en el que la escuela de arte de Vic. Un espacio excelencia • lento. Vic, la ciudad de los santos, y las iglesias. Aquí tenemos una. Y caminando 300 metros hacia dentro el casco antiguo, podemos encontrar más de media docena, fácilmente.

Després de ser destruït el 1654, fou reconstruït el 1708. Al costat de l$0027església hi ha el claustre molt maco en el que hi l$0027escola d$0027art de Vic. Un espai excel•lent. Vic, la ciutat dels sants, i les esglésies. Aquí en tenim una. I caminant 300 metres cap a dintre el casc antic, en podem trobar més de mitja dotzena, fàcilment.

Ingrid Montaña Felius (5)

Oscar Agudelo (5)

Josep Sendra (5)

Joan Lara (4)