Iglesia de Sant Miquel Arcàngel Arbolí

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/BP4qeYMtQXN1nj2A8

J.J A (4)
Bonita

Montserrat Lucena Garrido (5)
(Traducido por Google) El campanario mas guapo del mundo

El campanar mes maco del mon

Jose Antonio Marmol (4)
(Traducido por Google) San Miguel de Alforja es la iglesia parroquial de Alforja (Baix Camp) dedicada a San Miguel Arcángel. De estilo barroco del siglo XVII, está protegida como bien cultural de interés local.
El reloj fue colocado en 1876.
En la Bula de Anastasi IV del 25 de marzo de 1154 se cita la «ecclesiam de alforjas» entre los bienes de la Mitra Tarragona. Esta antigua iglesia debía ser románica (de la que quedan aún algunos elementos arquitectónicos dispersos) y parece que fue usada de andamio para la construcción de la nueva. El año 1619 todavía no habían comenzado las obras del nuevo templo, cuya construcción se prolongó por muchos años. En 1710 se daban por terminados los altares y los balcones, que hacían de campanario provisional. En 1753 se inició la construcción del campanario, que feneció hacia el 1798. Después de 1939 fue parcialmente restaurada.

Sant Miquel d$0027Alforja és l$0027església parroquial d$0027Alforja(Baix Camp) dedicada a sant Miquel Arcàngel. D$0027estil barroc del segle XVII, està protegida com a bé cultural d$0027interès local.
El rellotge fou col·locat l$0027any 1876.
En la Butlla d$0027Anastasi IV del 25 de març de 1154 se cita la «ecclesiam de Alforgia» entre els béns de la Mitra Tarragona. Aquesta antiga església devia ser romànica (de la qual resten encara alguns elements arquitectònics dispersos) i sembla que fou feta servir de bastida per a la construcció de la nova. L$0027any 1619 encara no havien començat les obres del nou temple, la construcció del qual es perllongà per molts anys. El 1710 es donaven per acabats els altars i les balconades, que feien de campanar provisional. El 1753 va iniciar-se la construcció del campanar, que va finir-se cap al 1798. Després del 1939 fou parcialment restaurada.

Montserrat Marine (3)
(Traducido por Google) Alforja y su Iglesia Parroquial

Alforja i la seva Esglesia Parroquial

Carlos Muñoz (4)