Ermita de la Mare de Déu del Camp Aramunt

email : [email protected]

Pag. web en google Maps :https://goo.gl/maps/HP2hZQVkd9NcR9Xj7

NOAH CHANNEL (4)
(Traducido por Google) Preciosa ermita románica, situada al lado de Aramunt viejo. Ha sufrido rehabilitaciones. No hemos podido acceder pero me observado que es muy sucia dentro. Sin campana. Se puede acceder hasta el pie de la misma en coche. Vistas panorámicas del pantano Y de Aramunt, excepcionales. Se ve un espacio bastante conservado. Así da gusto. Totalmente recomendable su visita. Gracias.

Preciosa ermita romanica, situada al costat mateix d$0027Aramunt vell. Ha sofert rehabilitacions. No em pogut accedir però em observat que es molt bruta de dins. Sense campana. S$0027hi pot accedir fins al peu de la mateixa amb cotxe. Vistes panoràmiques del pantà I d$0027Aramunt, excepcionals. Es veu un espai bastant conservat. Així dona gust. Totalment recomanable la seua visita. Gràcies.

Marc Aguado i Jordana. (4)
(Traducido por Google) La Virgen del Campo, también llamada Santa María de Aramunt, es una ermita románica del pueblo de Aramunt, perteneciente al municipio de Conca de Dalt, en el Pallars Jussà. Hasta 1969 formaba parte del término municipal de Aramunt.
Está situada poco más de 400 metros al noreste del pueblo de Aramunt Viejo, al pie de la pista que desde las Eras lleva al antiguo pueblo de Aramunt Viejo.

Aunque inicialmente era románica, lo que se muestra todavía en la construcción actual, ha sufrido con el paso de los siglos notables modificaciones, que la desfiguraron un poco.

Es de una sola nave, rematada a levante por un único ábside semicircular, de medidas bastante considerables, todo el conjunto. Frente a la puerta, situada en la fachada occidental, hay un porche que n$0027aixopluga la entrada, como no es raro de encontrar en las iglesias pirenaicas.

La Mare de Déu del Camp, també anomenada Santa Maria d$0027Aramunt, és una ermita romànica del poble d$0027Aramunt, pertanyent al municipi de Conca de Dalt, al Pallars Jussà. Fins al 1969 formava part del terme municipal d$0027Aramunt.
Està situada poc més de 400 metres al nord-est del poble d$0027Aramunt Vell, al peu de la pista que des de les Eres porta a l$0027antic poble d$0027Aramunt Vell.

Tot i que inicialment era romànica, cosa que es mostra encara en la construcció actual, ha sofert amb el pas dels segles notables modificacions, que la van desfigurar una mica.

És d$0027una sola nau, capçada a llevant per un únic absis semicircular, de mesures bastant considerables, tot el conjunt. Davant de la porta, situada a la façana occidental, hi ha un porxo que n$0027aixopluga l$0027entrada, com no és estrany de trobar a les esglésies pirinenques.